noj noj över knän.

passen gick väldigt bra igår.
utmanade mig sådär lagom så jag fortfarande klarade av övningarna.

älsklings sambo bestämde igår vad vi skulle äta till middag. det vart thai.
mindes inte när jag åt det senast utan att få upp det igen.
men denna gången beställde jag det jag ville och åt för att det var gott och lät det stanna kvar i magen.
senare på kvällen så var min mage totalt uppsvälld dock.

idag har jag gått upp tidigare. för i skolan så ska vi springa första halvtimmen och passar då på att fara dit tidigare så jag börjar lite innan.

men mest denna morgon så nojar jag som fan över mina knän.
dom känns stela och värker på konstigt sätt. det känns som att jag har förstörd dom..
får väldigt ont i magen över detta och hade önskat att ha sambo att tala med nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0