kan vara bra för mig det här ändå.

nu har jag äntligen en plan till denna dag.

har precis ätit mellis,
lättyogurt med riven ingefära, fyra valnötter och dinkelflingor, två effektknäcke med messmör natur.

ska straxt hämta sambo och sedan fara och shoppa löparhandskar och träningsstrumpor.
efter det så ska vi ta ett eller kanske två varv i elljusspåret.

skittråkigt väder utomhus men ska ändå bli skönt att komma ut.
kanske tjatigt, men jag längtar till vårsommaren!!

är nog ganska bra för mig att ta det såhär lugnt hemma och få ladda batterierna lite.
bra för mig att komma ut nu oxå och sedan få pw eller eventuellt löpträna lite sen.

måste införskaffa nya löpskor snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0