hemma på lunch.

är hemma och äter lunch.
hade inget att ta med mig till skolan så det fick lösa sig såhär.

jag tänkte förut att det har gått relativt bra med maten och jag har kunnat hålla mig borta från saker jag inte ska äta. fram till nu då, när mitt messmör är slut och jag fick ta vanligt smör på knäckebrödet i morse.
bregott mindre med 43%, så det känns liiite bättre.
nu så äter jag dock smör igen mjukt bröd..
men då kommer bortförklaring nummer två att jag behöver få i mig något som mättar och att det är dinkelbröd.

ska i alla fall kroppspumpa i eftermiddag en timma och efter det powerwalka med nya skorna på bandet efteråt.

gick en härlig morgonpromenad på cirka 30 minuter i ganska skaplig takt.

nu blir det kromtablett och inget kaffe för jag försöker dra ned på det inför detoxen som jag fortfarande inte vet när jag ska göra.
lite sugen på att börja imorgon.


Kommentarer
Postat av: selena

Jo jag vet. Men tack för du sa till endå ^^



härlig bild!

2011-04-08 @ 13:06:06
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: +

vilken vacker tjej.

2011-04-08 @ 23:56:08
URL: http://tystasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0