hemma från skolan.

kom på i bilen tillbaka till skolan att min mage verkligen är tjock!
det ska jobbas på det idag i alla fall.
sambo säger hela tiden att det är ju skinnet, men nej, jag ser det jag ser.

nu blir det komediserier och påfyllning till passet och pw som eventuellt blir lite löpning sedan.
ska köpa berocca boost sedan tror jag, har fått för mig att dom är bra.


många tankar om hets är i min skalle just nu.
väldigt nära att jag stannade i någon affär och handlade hetsning.
men jag gjorde inte det.
sedan så har vi ju frestelser hemma.
jag får verkligen inte!!
känner mig svag och fånig som har detta som problem.
att jag gärna vill äta massa socker och fett, tomma kolhydrater, onyttigheter och sedan få ur mig allt.



magen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså...jag anser det inte farligt att äta majs eller ngt något. jag ser ingen mat som särskillt FARLIG liksom, jag tänker bara på kalorierna jag får i mig. Själv tycker jag popcorn med låg fetthalt e nice :) brukar käka det ibland.

2011-04-08 @ 20:09:49
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: lith

oj jävlar vilken mage!

2011-04-08 @ 22:57:15
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0