första cykelmorgonen på väldigt länge.

fin morgon som förstörs av att grannen kastar saker i en tom container..
vilket djävla ljud!!
tänkte när jag hörde första smällen att det måste vara just dom.
jag hade inte fel.

nu har jag ätit min frukostgröt, en del havregryn en del rågflingor med valnötter och såklart kanel och så lättmjölk.

idag ska jag cykla till skolan för första gången på väldigt länge.
jag cyklade till träningen häromdagen och det var första gången jag cyklade i år.
har ju hela vintern bara suttit och trampat på en spinningcykel så det var en viss skillnad.

ska ändå bli kul att fara till skolan idag, tror jag.
efter skolan så blir det någon form av träning.
vad beror på när jag kommer hem men det lutar nu åt yoga, det skulle vara härligt.

har tänkt på vovvenamn nu i helgen till min lilla vovve när det nu blir.
bara kommit på tiknamn men vet inte om jag vill ha en tik.
javisst kan en hane ha ett tösnamn men så radikal känner jag mig inte längre på äldre dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dundrgott och man behöver inte speciellt mycket mjölk. ta 1 dl! 1 dl kaffe, och massa is!

2011-04-26 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0