fem - trött

pustar ut framför tvn. nyduschad och kokande ägg på spisen.
hemma igen efter favoritpasset och är ganska slut i kroppen men mest slut i skallen.
det är helt segt i huvudet som tankebanorna inte riktigt orkar enda fram.

imorgon får det bli löpning.


gick in på en liten hälsokost idag.
det var bara expediten och en bekant till denne där. ena frågade det vanliga om jag behövde hjälp osv. sedan sa han att jag såg vältränad ut.
jag undrar hur han menade. var det för jag hade träningskläder? var det för att jag hade mina tajta träningsbyxor? min hållning?

fann oxå nya löpartights, nike. stod och övervägde mellan två olika modeller men kom fram till att jag ville ha helsvarta.
sedan började jag fundera på vilken storlek jag skulle ha. s satt bra men om dom skulle få för sig att töja sig en aning så skulle det inte gå så det fick bli xs. ska prova dom hemma i lugn och ro och känna på det.
skulle testat sporttoppar oxå men där ville inte mitt huvud vara med alls.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Ja, igår satt jag i solen i en kvart (en evighet för mig) på en parkbänk och tittade på människorna som gick förbi, njöt av solen i bara t-shirt och lyssnade på NOFX i lurarna ^_^

2011-04-19 @ 06:31:34
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ch

vart glad i själen att du tog åt dig. även om du inte gjorde mkt förändring så vart jag glad över den lilla förändringen. du är precis som mig, eller jag är precis som du, så jag vet hur mkt du behöver påminelsen om att ta en kväll på soffan coh tillåta dig själv och vila, för du och din kropp behöver det. psst! vet att det är svårt, våga prova!

2011-04-19 @ 08:44:27
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0