ett

detta är min första dag med att dricka denna lilla sörja, alltså detox.



har fortfarande lite huvudvärk, den vill inte släppa så lätt.
men jag tror ändå det är bra att börja idag.
åt lite choklad igår för att jag tyckte jag behövde det..
så idag gör jag en ny start.
från och med idag och sex dagar framåt så "kan" jag inte äta något sådant.
har inte hunnit tänka igenom detta så mycket som jag hade tänkt att jag skulle.
kommer fram det det att jag tänker för mycket.
bara gör!


men vart väldigt överraskad av att min mage helt plötsligt inte är supersvullen utan mer åt det platta hållet!





Kommentarer
Postat av: Julia

wow! snygg mage! lycka till med detoxen

2011-04-14 @ 11:34:44
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0