behagligt i kroppen nu efter träning.

har varit och shoppat, men inte riktigt det jag skulle.
eller jag fick tag i ett par bra handskar från soc.

har testat dom och tycker dom fungerar mycket bra. det vart lite varmt ett tag med det kunde jag utså och köra vidare. avskyr verkligen att frysa om händerna när jag är ute.

sedan så glömde jag strumpor och fann en illrosa löparjacka/tröja oxå från soc.
(nej, jag har inte övergivit nike)

bilden ger den inte riktig rättvis för den har snygga sömmar på armarna och en luva med hål för pony tailen.
sedan så härliga hål till tummarna.
denna tänker jag mig är superbra nu när det blir lite varmare och inte blåser och så.
nog väldigt bra i sommar när det är lite kyligt eller tidiga löprundor.

denna har jag inte hunnit testa än.

men jag tog en liten löprunda förut. det går sakta men säkert framåt hoppas jag innerligt.
2,3 kilometer löpning vart det och lika långt powerwalk.
men jag ville ta det lite lugnt nu när jag inte känt mig riktigt kry.

har tagit en härlig dusch och ska väl snart äta ett kvällsmål.

sambo är lite nere och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
sambo gjorde högskoleprovet idag och det gick kanske inte om det skulle..
vill kunna göra något..

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jag gick runt i typ 3h 30min =)

2011-04-02 @ 20:45:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Tack, men ville ändå ta igen de senaste dagarna jag varit lat..

2011-04-02 @ 20:58:10
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Lith

Tack för de varma tankarna, but it didn't really work. Puss!

2011-04-02 @ 23:48:15
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0