ändring fort!!

väldigt skönt med yoga med en träningsvärkskropp. få sträcka ut och känna mig lite rörlig.

varit nära på att äta lite mycket och sedan få upp det men jag har hindrat mig.
ätit några stycken naturgodisbitar, kanske sex sju stycken.
även ätit dinkelflingor med lättmjölk.
där sätter jag stopp för idag.
kanske i värsta fall får bli några läkerol pastiller innan jag somnar.

imorgon funderar jag på att ta en promenad på morgonen.
det är bara det att jag ska till gynekologen halv åtta så det får bli en väldigt tidig promenad.
får se om jag kanske borde ta morgonpromenader när jag börjar vanlig tid istället som på torsdag.

men det är ju det att jag vill sätta igång så fort som möjligt.
jag vill gå ned i vikt så fort som möjligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0