härliga lördag, i alla fall fram till klockan ett.

klockan ringde åtta i morse.
det var mycket tänk fram och tillbaka om jag skulle gå på passen jag bokat in mig på eller ej.
när jag beslutade mig att avboka så vart det tre minuter försent.
det var bara att göra´t.
så jag gjorde.
faen, vad bra det blev!

nu ska jag fylla på med energi, duschat har jag gjort och dricka kaffe tills det är dax att träffa
klasskamrater.

hade beslutat mig om att sluta kräkas (lätt att besluta, svårare att göra) denna vecka.
det gick i stöpet redan i måndags,
men jag struntade i den dagen och gick vidare med positiv inställning.
det gick återigen i stöpet igår.
men
jag tycker ändå att det sker en förändring.
jag ska fortsätta att räkna kräkfriadagar tills även de dagarna blir till ett halvår.
får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig så gumman... sitter här själv o ensamheten biter i mig. Har precis fått höra att jag är "ett bihang" som får följa med för att det känns tvunget.



Vill träffa dig mer! Du förstår mig, och jag dig, o det är sällsynt.



Love u <3

2010-09-11 @ 18:24:05
URL: http://citasha.blogg.se/
Postat av: little j

heja, du kommer klara det!



xoxo

2010-09-11 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0