wow, redan måndag..

höst? vinter?
jag avskyr verkligen att skrapa bort den stenhårda isen på bilen.
okej om den sitter så jag bara behöver dra utan någon större kraft för att få bort det.
och ska man starta motorn och sedan skrapa eller skrapa och sedan starta motorn?
jag har redan besvarat den frågan som antagligen inte är korrekt någonstans.

svart utomhus, begynnande mensvärk i magen, opepp på skolan,  trött..

ska kanske träna mitt favoritpass ikväll, beroende på om jag får plats.
har dock fortfarande ont i handleden men det gör nog inget.

vill gömma mig under täcket, vill gömma mig i sovrummet med neddragna rullgardiner och ha katt med mig sov spinnande värmekälla.

men nu ska jag dricka kaffe och försöka göra något åt mitt utseende.


Kommentarer
Postat av: lizzie

jorå det e bara bra med mig, själv då?

2010-10-25 @ 20:56:00
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0