ta bort mig litet grann

djävla förpackningar som gör så att det snurrar i min skalle!!
alla dessa siffor, siffror med hur många kalorier det är per kex, per glass, per brödskiva.


ska kanske ta det som en hint att jag inte ska äta det!!


nej, nej, det var inte jag som sa det.


visst att det är någon slags riktmärke, men egentligen säger det inte mycket.

jo, det gör det på ett sätt och då blir jag en djävla tjockis om jag äter det..


det går inge bra.

hela tiden ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej i skallen..

får och inte får.
ska och inte ska.
borde och inte borde.


kan jag få vila lite? kan jag få ta semester från detta, bara ett litet tag?

leva och njuta
leva och vara smal
leva och njuta och vara smal


jag kan inte säga vad som är rätt och vad som är fel.

å ena sidan å andra sidan.


193 121 967

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0