ja eller nej, rätt eller fel?!

kommit hem från skolan. sista timman vart fylld med skrattattacker.
det var härligt och tillåtande, kan dock inte låta bli att känna mig så ihålig, tom efter jag skrattat så mycket.
som att en melankoli sänker sig över mig som ett straff.
det är läskigt i skolan men på något sett kanske lite peppande.
jag vill vara så djävla bra heeela tiden, slår på mig när det går "dåligt".

har ätit sedan jag kommit hem (alldeles för mycket, enligt det ätstörda).
är så godissugen, har kommit in i en sådan period, innan mensen.
igår tillät jag mig äta lite godis efter jag varit och tränat.

en del av mig blir upprörd och tycker att livet ska väl ändå levas,
och varför inte unna sig det man tycker är gott.

en annan del av mig blir oxå upprörd och tycker att i livet ska man vara smal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0