igår kände jag att jag inte ville leva längre.

igår gick det åt helvete. jag var sämst i hela världen.
jag förstörde och gjorde fult!

nu gör jag det jag vill(?). visst att det är tufft och slitigt men det är ju detta jag vill(?).

ett nytt försök idag. nu får jag fan skärpa mig.
det känns så hopplöst.
jag måste verkligen, kan inte hoppa av, göra detta många gånger.
vad gör jag efter detta år?

börjar studera något annat? vad?
skaffa barn? (haha)
skaffa hund då? (tss)
jobba med något som jag bara tjänar pengar på men inte ger mig det jag vill ha?
skära halsen av mig?

jag är fånig, barnslig och nu ska jag iväg och träna innan det nya försöktet.




denna längtan att inte längre behöva finnas längre, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0