huvudet mitt.

har gått och lagt mig för jag har så ont i huvudet.
jag får skylla mig själv för det är för att jag inte äter som man ska.
åt i alla fall pannkakor förut så jag blev mätt och de kräktes jag inte upp.

tror ännu en gång att nästa vecka kommer att bli kräkfri.
jag hamnar så lätt i denna spiral neråt, ner, ner, ner.
försöker ta tag i det.

sambo sitter i soffan och tittar på the guardian.
det gitter jag inte med.
men innan satt vi och gosade lite i soffan.
fast när sambo kom hem förut så var jag ett monster.

imorgon börjar en ny skolvecka och det ska bli bra.
det har rörts om lite men det verkar allt fixa till sig och bli bra i alla fall.

nu ska jag vila min skalle så det orkar morgondagen.



Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

okej :) allt bra idag ?? ?=)

2010-10-04 @ 12:05:23
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0