kräklemma.

min sambo köpte munskölj till mig häromdagen.
igår sa sambo att det är bra att ha hemma ifall jag skulle kräkas..

det kändes en aning fel.

vad jag vet nu så vet inte sambo om att jag sysslar med det nu.
det är verkligen inte som förr, att jag kräks. verkligen inte!

misstänker sambo eller tycker sambo bara att ifall det skulle ske så fräts mina tänder i alla fall inte bort?

jag är glad att det står munskölj i badrummet..
men..
kommer sambo tro att jag kräkts så fort jag använt den?

fan, detta är så knepiga saker.

som när jag självskadade och vi köpte förband tillsammans, dock inte varje gång.
fick handla det många gånger själv för det kändes inte bra att köpa förband med sambo.

Kommentarer
Postat av: Marcela

Det låter inte så bra det där. :/

2010-11-29 @ 18:15:47
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0