katten bredvid mig i soffan.

en klasskamrat vart sjuk idag, ont i kroppen, kanske något influensaish..
kände hur pulsen gick upp och mina hypokondriska drag, som faktiskt stått i skuggan länge nu, vaknar till liv.
nu gör det dock inte lika ont i kroppen som på förmiddagen.
övervägde att strunta i träningen ikväll men jag tror inte det.

det passet på gymmet jag skulle gå på vart utbytt med ett annat på grund av sjukdom.
det gör inte så mycket, även om det är mitt absoluta favoritpass, nu får jag chansen att gå på ett pass som jag annars inte riktigt vågar gå på.
men tänker att det kanske blir lite lättare nu när många är med som inte brukar.
eller så har jag helt fel..
jaja, jag får träna i ala fall och köra slut på min kropp så jag förhoppningsvis somnar gott inatt.

ska bli härligt att samla positiv energi och få ut den negativa.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Heja dig!



sv Naw, tack så mycket! ^^

2010-11-08 @ 18:39:18
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0