jag fick ett nej.

fick svar på remissen till plastikkirurgin.

de skriver att de tidigare försökt behandla dessa ärr med delhudstransplantat men att det då bara blivit alltmer stigmatiserade och syns tydligt. ärren kan vi dock inte ta bort och av den anledningen har vi slutat behandla denna typ av patienter då vi inte har någon bra behandlingsalternativ.

de har inte ens sett mina armar..
jag har aldrig varit inne på att delhudstransplantera. när jag gick hos min psykolog-långt-borta, talade hon inte om något sådant.

men jag får väl acceptera och leva med armhelvetena.

ja, jag är en smula missnöjd, mest på mig själv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla gumman. Nu har jag ju bara en arm som är illa sargad, men jag tänker istället tatuera den. Kan det kanske vara ett alternativ att överväga?

2010-11-05 @ 21:27:28
URL: http://citasha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte messa ditt nr förresten? Jag har 0735253486 fortfarande :) Men har tappat bort alla:)

2010-11-05 @ 23:22:13
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0