ingen risk att blåsa bort idag.

underbart pass igår!! jag var verkligen fylld med energi! energi som jag visserligen inte riktigt behövde så sent på kvällen för jag behövde sova, men jag vart i alla fall uppfylld av något glatt.
men inte för att vara otacksam för den glädje jag fick, men det är ofta som en slags vågskål.
när jag fått vara glad, skrattat eller haft väldigt roligt så ska jag som motvikt efteråt känna mig ledsen, nedstämd och skäms.
som för att väga så att allt blir lika.


jag drabbades oxå av en sådan tjockisångest igår kväll.
jag var ensam på gymmet förra veckan och passade på att väga mig lite kvickt.
hade såklart gått upp.
tänker att det inte spelar någon roll för att speciellt vi kvinnor går upp och ner osv.
det spelar ingen roll, det vart den ätstördas sanning som gällde.
det gnager i skallen och jag känner mig så stor.


en positiv sak att avsluta detta inlägg!
i förrgår så glömde jag mitt hänglås på gymmet hängandes olåst med nyckel på ett skåp.
var ledsen på mig för det är andra gången jag gjort detta.
men igår så kom jag till gymmet på kvällen och fick snällt köpa ett nytt lås.
men
när jag kommer in i omklädningsrummet så får jag för mig att kolla om mitt lås hänger kvar.
det gör det!
än finns det hopp för mänskligheten!!
eller så ville ingen sno ett lås med bara en nyckel när det finns två extranycklar..
jag vill nog tro på att det var snälla människor som inte ville göra en sådan glömsk person som mig ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0