upp upp och iväg..

ibland sker så mycket så fort.

jag letade som en galning för att finna något att hetsa. hetsade och ja..
fick senare för mig att jag skulle dricka vin ikväll, kastade mig ut och skulle fara till systemet som
stängde om fem minuter. påvägen dit ångrade jag mig, kom på att jag skulle ju träna imorgon.
svängde av och gjorde en u-sväng (på säker plats) och stannade och handlade lösgodis istället som
jag hetsade tills jag mådde riktigt dåligt fysiskt, sedan fick de gå samma väg till mötes.

kan svänga på två röda. jag hinner inte med. vips så får jag finna mig i det som skett.

nu har jag nog avsagt mig att göra något förutom att ligga i sängen och se på film. men det är ju så svårt.
blir rastlös och stressad och så kommer ångesten.
ska i alla fall ta det lugnt tills sambo kommer hem, om cirka 40 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0