tant med beige jacka med majblomma på.

jobbigt. tog tag i mig och skulle handla. i entrén möter jag en tant som påstår att jag gick in i henne. jag nuddade henne inte ens. jag var nära att bryta ihop och gick med tårar i ögonen. vart så arg och ledsen på tanten som jag försökte tala med men som bara gick.
hon tyckte att jag skulle ha lämnat företräde åt henne för att hon skulle gått ut. javisst, det skulle jag säkert men jag hade så mycket annat i tankarna så när hon mummlar att det är ju bra att man lämnar företräde åt de som ska gå ut flippade jag bara inuti mig. jag sa till henne att det var väl inte så farligt. - men du gick ju in i mig. nej, tanten! det gjorde jag inte!!
fan jag orkar inte..
jag är så överkänslig.
sen så är det väl mycket känslomässigt för mig och då gör var enda liten sak som sker att jag blir påverkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0