snälla, låt mig lyckas idag.

jag lyckades avstyra att hetsa när jag kom hem från skolan!!
för mig är detta en stor sak då jag ofta, ofta gör detta.
sedan slog det mig bara att gå till gymmet istället.
så jag gjorde.
underbart att bara få springa av sig och släppa energi och få ny.
ta en härlig dusch och sedan nya tag, som att göra min läxa.
det ska jag göra nu.
har sett på ett avsnitt av ugly betty och ätit keso med gul och grön kiwi.
nu ska som sagt bara det läsas plugg så är dagen fulländad.
bara jag inte faller dit i kväll..


Kommentarer
Postat av: Blomman

Jag älskar gymmet, det är ofta min räddning! Mår så bra när jag är där, min fristad!

2010-05-11 @ 18:09:32
URL: http://mysecretlonging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0