skriker i mitt bröst.

hjälp mig nu för nu sätter tomheten till.
hjälp mig nu för nu är jag matt och okunnig.
kan inte längre skilja på bra och dåligt?

balansen, jag har så dålig balans så hjälp mig nu.
kärleken, jag förstår nog ingenting så hjälp mig nu.
kan inte längre se klart?

det ekar fotsteg i mitt huvud, du vill inte lämna mig än?
eller är det jag som inte vill lämna dig?
var är skillnaden på dig och mig?
vart går gränsen, jag ser den inte, inte alls.

du måste lämna mig och nu står jag på ostadiga ben.
saker som varit vårt som nu blir till mitt, som jag ska ta hand om!
jag saknar dig redan, för du satte ord och rörelser på mitt liv som var ditt.
fast bara i sagorna, kanske du är små fragment av påriktigtmänniskor.

jag har nog inte ens insett att jag är en påriktigtmänniska?

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv tack så mycket!

2010-05-29 @ 22:43:24
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0