sjukt ilsk.

härligt att gå på pass själv på gymmet.
läskigt men skönt.
jobbigt att ledaren var smal och snygg.

när jag kom hem orkade jag inte vara hemma så
jag gick ut på en promenad.

är så ilsk. stör mig på allt som sambo gör och framför allt
inte gör!
det ska finnas massa växter inomhus men de ska tydligen vattna sig själva.
ni ser, jag är sjukt lättretlig.
jag har nu bytt sängkläder och det tycker jag väldigt, väldigt mycket om.
krypa ner nyduschad och ren i de rena lakanen. mmm..

jag vill bara bli omfamnad om någon som jag inte kan bli förbannad på
och vilja slå. bli förstådd av någon som inte värderad.
lyssna på någon som inte säger dumma saker.
jag vill ha en låsas vän.

jag sover nog i vardagsrummet inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0