morgonpass tidigt en morgon.

jag tog ett stadigt grepp om dagen idag och gick på spinningpass riktigt tidigt innan det var dax för skolan.
det var jättehärligt och behövligt. en mycket bra start på dagen må jag säga.
skolan har varit givande och tuff med ett uns frustration på slutet av dagen. det känns att det är fredag så att säga. nu är det helg och jag känner mig redan ihjäl stressad..

när jag kom hem åt jag dessa underbara pannkakor igen. ångest, javisst. men inte upp med de för de.
vill inte tänka mer på allt jag ätit.

ute blåser det och jag vill bara vara inne och helst krypa ner i sängen och se på någon bra film.
dock har jag så svårt att slappna av och någon film som jag känner att se på kan jag inte riktigt komma på.
men det är ett världsligt problem just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0