i korthet.

har varit på min första färdighetsträning i grupp med dbtn.
hur gick det då?
jag vet inte, så mycket att ta in att jag stänger av litet grann.
mycket att fokusera på nu, fast jag vet att jag sätter vissa saker främst och andra saker längre bak som jag egentligen inte borde.

blir arg och ledsen över hur sambo beter sig angående min ätstörning.
här talar vi inte om det, utan runt det.
och allt är mitt fel, fast jag gör det jag tycker är bekvämast.
jag skjuter problemen på andra, andra äger skulden, inte jag..

idag ska jag äta ordentligt, sedan.. sedan är det slut och då vet jag inte vad som sker.
ser fotografier på mig och jag ser hemsk ut. på alla sätt som går.

men nu

nu ska det bara peppas inför sista dansen.
jag ska äta, jag ska gå på promenad, jag ska städa och la la la la laa..

tryck bort det jobbiga fokusera på det bra, sedan om det visar sig att det som jag tror är bra inte är bra så strunt i det och sväva med i musiken och älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0