galen på min kropp.

detta att inte gå upp på vågen fram till ett visst datum sade jag senast igår att det "hjälpt".
ja, det har det väl då.. hjälpt mig bort från ätstörning..?

nu har jag så gått upp, det ser jag.

panikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanikpanik


knappt denna månaden ut måste jag i alla fall skärpa mig för att orka skolan.
vad händer sedan?

jag vet verkligen inte vad jag vill. upp eller ner.

har mitt gymkort oxå som jag inte nyttjat på så länge för att min kropp sagt nej till allt jag gör.
men sedan, om jag har råd, då!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej! Starkt av dig att komma över ätstörning! Jag vet att ingen kan säga nåt till dig förutom dig själv, men tänk att kroppen din är bara ytlig... :) Klart man vill må bra och tycka om sig själv också, jag själv gick ner 25 kg förut.

Och tips om du inte har råd med gymkort så träna hemma:) Ta typ mjölkpaket och lyft lite, situps behöver man ju bara golv till;)

Hoppas du får en bra dag! kram

2010-05-25 @ 08:47:33
URL: http://laronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0