efter fredag.. då..

har äntligen landat så smått i dagen. mycket händer ikväll och det ska bli så bra!
maten är jobbig och jag ser framemot efter fredag då jag kan börja träna ordentligt
och inte behöver äta så slaviskt.
det är dumma tankar som snurrar och det vet jag.
just nu måste jag äta för att orka, sen beöhöver jag orka men inte lika mycket.
vill gå ner de kilona som jag gått upp, de kilona som jag inte låter mig se på en display
men som jag känner och ser har uppstått på min kropp.

jag har nu ätit, är mätt fast jag hade lätt kunnat få i mig mer (nej!) magen är stor
och fylld med mat och jag avskyr det. hatar och avskyr det!!
får inte det låta komma upp. inte nu. inte ikväll.




put on your s purs, swagger ar ound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0