är jag så svag?

idag är första gången jag tar samma tablett som jag tog alldeles förmånga av när jag tog en överdos.
nu har jag bara tagit en. det känns som det är strunt samma. en räcker inte. men jag kan inte ta fler.
skolan sätter en spärr, jag kan inte ta fler för då funkar jag inte i skolan och det är nu som är som viktigast.
det är skolan som gör att jag inte tar en till överdos?
vad händer när skolan tar slut?
vad händer om jag inte kommer in på den skola jag vill?
jag vet inte.
ska jag ta en överdos varje gång det blir lite motvind?
är jag så svag?
få försvinna bort, om ens bara för ett tag.

är så trött både fysiskt och psykiskt men kan inte sova.
magen känns uppblåst igen, vad är detta?
vill kräkas ur allt jag har i mig.
göra det, dricka upp mitt te och sova.



god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0