repriser

ser på reprisen av saltön.
på bilden: ulla skoog som spelar johanna.



ville förklara för sambo hur jag känner mig men det är svårt.
sedan blir jag så trött på att sambo inte lyssnar.
det känns som det verkligen händer jämt.
vi pratade om psykologbesöket och om att jag har en plats på dbt.
sen så undrade sambo om hur det blir med läkaren om jag ska vara kvar på min
vanliga psykmottagning och det pratade vi om förra veckan när jag hade varit där.
jag vet att man inte kan ha allt i huvudet men något, kanske..
jag blir så ledsen när det känns som om sambo inte lyssnar på mig.
att jag inte kan få klara svar heller. vill du göra det här? ja eller nej.. ja, men... nej, men...
sedan allt som glöms bort...

jag bara klagar... fan på mig...

nu har sambo gått och lagt sig. jag vill sitta uppe och titta på reprisen.
sen så har jag ätit så mycket tabletter varje kväll och ikväll tänkte jag inte
ta några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0