lördagsmorgon

morgonen startar med att jag hör min sambo tala i telefon. ligger och lyssnar lite men tröttnar fort. ligger sedan och funderar lite och luktar på de nytvättade lakanen.
tillslut gick jag upp och kokade gröt som jag åt med jordgubbar, kanel och mjölk.
ser på reprisen av saltön.

solen skiner och idag blir det rask promenad med sambo.
ikväll ska i iväg.

igår var en dålig dag. hetsade vitt rostat bröd med smör och marmelad, godis och sedan glass och choklad.
brödet och godiset kunde jag lätt, eller lätt och lätt, bröd är inte så trevligt att kräkas upp, jag var i alla fall ensam hemma och kunde hulka bäst jag ville.
sedan så ville sambo ha lite fredagsmys med glassen och chokladen. det ville ju jag oxå så jag åt. sedan var det tvunget att komma upp oxå. är så rädd att misstankar ska uppstå.
sambo har koll så att jag inte ska äta förmycket. det blir utportionerad choklad så jag inte ska få ångest.
vad sambo inte vet är att jag får det för väldigt lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0