fredag förmiddag

har kört sambo till jobbet för att jag ska ha bilen i helgen. jag far själv för att sambo har blivit förkyld. lite skönt på ett sätt. kan vara lite bra. men jag kände nu hur småjobbigt det var att säga hej då för att bara vara borta över helgen. men så kan sambo vara hemma och plugga i fred.
jag ska laga massa soppa som kan ätas hela helgen av sambo. annars är jag rädd att det bara blir mackor.

är väldigt stressad nu med allt jag vill hinna med innan jag far. jag far runt två skulle jag tro och innan det så ska jag en sväng till skolan.
det jag vill hinna med är ju då soppan, dammsuga, vattna blommorna och allmänt städa så det inte ska behövas tänkas på av sambo. måste oxå duscha och packa litegrann.

solen skiner så en promenad hade suttit fint men kylan gör det opepp.

detta är en bild från förra året i april, den gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: borninjune

Skriv upp det du vill göra pa en lista. Da är det faktiskt lättare att fa det gjort eftersom du far en överblick. Efterat känns det dessutom otroligt skänt att kunna stryka över det avklarade.

2010-03-05 @ 11:34:04
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0