bryta ihop och komma tillbaka.

ja, då har jag väl brytit ihop en smula då måste det vara nu jag ska
komma tillbaka...
ångesten är konstant. tankar om mat och vikt upptar mest. oro inför
det mesta ligger och gnager.
så hur ta tag i detta?

en del.
jag städar. jag städar bland alla djävliga mediciner jag fått utskrivna.
utskrivna i ren desperation?
men för mig är det inte lösningen på något. det kan vara en hjälp,
en knuff uppåt, men det är ingen lösning, för min del.
alla starka mediciner som jag fått i blandad cocktail som förvånat
alla nya läkare som i sin tur ändrat. jag var för avtrubbad för att inse.

har slutat med de starka medicinerna, jag mår inte bra nu men jag
måste nog våga känna för att kunna ta itu med mitt liv.
detta anser jag inte jämt. när det är som hemskast vill jag ha de vita
tabletterna för att döva. men sedan kommer det ändå tillbaka.

så jag rensar ut alla mediciner som jag inte längre använder.
jag håller kvar den dagliga medicinen jag har för att inte störtdyka nedåt.

jag har alltså inte ordinerat min egen medicin utan kommit fram till den
medicin och dos som jag har nu med min läkare.
vill bara poängtera det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0