tolfe dagen - solen skiner och jag är "instängd"

äntligen sista dagen på arbetsveckan.
det blir bara svårare och svårare att stiga upp på morgonen.
ändå så trivs jag oförskämt bra här på jobbet.

men ikväll ska sambo, katt och jag fara hem över helgen!!
jag längtar hem!!


jag ska läsa, tvätta, frosta av frysen och inte, inte, inte hetsa!!
sambo ska jobba så jag kommer vara mycket själv hemma.
känner mig smått efterbliven när det gäller maten.

igår gick jag för första gången i trekvartsärmat på jobbet, har annars mina långärmade sköldar som skyddar.
ingen sa något, fick för mig att en tittade ganska mycket.
men det är inte konstigt, absolut inte.

efter jobbet ska det badas om vädret och modet tillåter!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0