tjugofemte dagen - fult

en vecka och en dag kommer jag äntligen hem igen!

nu har jag jobbat så snabbt att jag redan är klar innan lunch.
ingen som anmärker på vad jag äter och inte äter här, det är skönt.

jag är så fruktansvärt ful idag att det är hemskt att vistas bland människor.
längtar tills jag kan krypa under täcket och lyssna på bok.
har börjat använda en ny produkt till ansiktet och då blir det ännu mer fult i början tydligen och sedan ska
det förhoppningsvis bli bättre.
just nu börjar jag att tvivla men jag ska alltid ha resultat snabbt.

arbetskamrat gick för att köpa lunch, jag ska äta yogurt och müsli för jag orkar inte fixa mat i ett kök som inte är mitt.

tror att jag kan ha räknat fel, att det inte är ett halvår utan självskadebeteende på måndag utan kanske nästa måndag. jag vet inte.. spelar egentligen inte så stor roll, egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0