nionde dagen - straxt lunch

arbetskamrat gick tidigare så här sitter jag själv och inväntar lunchen.
det låter som att jag inte gör så mycket på jobbet men så går det när man är snabb och effektiv..
har redan druckit fyra koppar kaffe för att hålla mig igång.
jag kommer att bli kaffehärdad när jag har slutat här.

idag är det tisdag vilket innebär att det är ett antal veckor utan självskadebeteende men jag har ju tappat räkningen. vet bara att det är ett halvår i augusti om jag har klarat av att räkna riktigt.

"råkade" ställa mig på en våg förut. jag dras till de som damm till en svart tv.
hade dock kläder, jeans och tröja på mig men siffran var inte upplyftande.
återigen så är jag medveten om att det är ett dåligt sätt att avgöra vikten.
tyvärr spelar det ingen roll i den ätstörda delen av hjärnan på mig.
så jag är väldigt opepp på lunch..

igår lyckades jag i alla fall fylla i dagbokskort, matkort och färdighetslappen.
måste fortsätta med detta och göra min läxa och träna mindfulness varje, varje dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0