hello packa.

hade sovmorgon idag för jag orkade inte stiga upp tidigt idag.
det får vara okej, jag hinner med det jag hinner med.
blir säkert mer effektiv med lite tidspress.
ska idag fara iväg till annan ort för imorgon börjar jag mitt sommarjobb.

de veckorna sätts tålamodet på prov, bland annat.
ska stiga upp riktigt tidigt varje vardag.
sköta maten och allt runt det.

just nu försöker jag packa och det är fånigt svårt.
hur mycket ska jag ha med mig och vilka klänningar?!

har börjat att skriva en lista över det jag ska ha med mig så kan jag bara så kan jag
bara hämta och stoppa i väskan seden är tanken.
det är egentligen igen stor sak.

nu kaffepaus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0