göra om mig, tack ja.

kämpigt idag.. oxå..

for till lite affärer, behövde iväg och göra något fick jag för mig.
det var mycket folk och jag kände mig stundtals som att jag vandrade runt i en bubbla,
andra stunder att ingen skulle känna igen mig, att jag bara skulle få gå runt osynlig för jag
orkade inte med människor.

handlade skor och en ny foundation så jag kanske slipper känna mig så ful,
vet dock inte om det kommer att hjälpa.

just nu vill jag nog inte klippa mig längre.

längtar så till att få väga mig. det är galet men så är det. jovisst.

känner mig väldigt ensam. nu när sambo inte är tillgänglig på samma sätt.
jag är väldigt ensam men det är nog allt mitt eget fel.



Kommentarer
Postat av: Ylvali

stackars liten flicka som måste må dåligt över sig själv..... Jag förstår hur du känner, jag håller med. Hoppas du mår bättre över dina ärr i framtiden. Dom är pynt från livet vet du :)

Stay strong!

2010-07-29 @ 20:29:10
URL: http://anadear.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0