åttonde dagen - lite kvar av arbetsdagen.

businternetar på jobbet. bara jag hinner med det jag ska göra så.

vill ligga i solen och läsa och bli brun.
solen verkar lite försiktig men man kan bli brun genom molnen.

körde sambo till bussen imorse.
imorgon ska jag hämta sambo vid bussen.

katt är med mig nu.

jag tänkte på det att jag har slutat att självskada. snart är det ett halvår.
ska man fira det?
det känns så oerhört avlägset. från att ha varit vardag med blodfläckar och stygn till borta.
dock tar kräket vid där blodet slutade.
här på jobbet finns det dumma frestelser för mig. senast idag hade jag en liten hetssession med tillhörande kräkningar på jobbet...
jag känner mig svag som människa. att jag egentligen kan stå emot. att jag ger efter för gamla vanor. svagt.
får panik för att jag inte får upp allt.
får panik när jag känner "fettet" valka sig över byxliningen.
får panik att kräk har blivit en given plats i min vardag.


nu, återgå till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0