andra dagen - öm av trötthet.

jag är trött, bedrövlig och vulgär i mina känslor.



jag känner förmycket, hur mycket är för mycket..?
det blir fullt i huvudet och sipprar ut på ett okontrollerat och besvärande sätt.

två dagar av veckan har gått. det börjar skära sig så smått.
jag är extra sårbar av för lite sömn och andra dumheter.

borde äta en banan men jag vill inte röra mig från min säng nu.
kanske att jag går och tvättar mitt ansitke som ser ännu hemskare ut i hyn nu.

jag är trött, bedrövad och ledsen. har ont i mig för att allt känns upp och ner.
förvirrad är ledordet för hela denna dag igenom och det gör mig ytterligare förvirrad och snart förtvivlad.
jag behöver nog bara sova...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0