ynklighet och kokta morötter

är väldigt ynklig idag. började nästan gråta för att sambo skulle iväg
och jobba förut. har tröstat mig genom hets. känner mig helt trasig.
har sett på film, men det är svårt att koncentrera sig.
jag orkar inte göra något idag, sambo sa att jag inte behövde det heller.
att jag hade gjort så mycket i fredags och igår. jag har svårt att hålla med.
men orkar inte så mycket. känner att det börjar gå mycket nedför.
blir kanske bättre av att få gå i skolan nu i veckan.
kokar morötter nu och ska starta en ny film.
sedan måste jag träna, har inte gjort det på två dagar. om man inte ser
till att hushållssysslor är en slags träning.
efter det ser jag så framemot en varm rengörande dusch.
mitt hår är fett och jag går fortfarande i nattlinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0