vill reducera

var i skolan idag. det var jobbigt att inte varit där på ett tag.
känner mig jättemycket efter, såklart.

efter skolan gick jag till biblioteket och letade efter rosemarys son.
tyvärr gick det inte bra. får kanske leta på antikvariat.
läste ut rosemarys baby igår. såå bra bok!!
var på apoteket, eller medstop. ack så förvirrande.
de har nu blåa prisuppgiftslappar istället för gröna.
fann där en ärreducerande kräm som jag helt missat.
måste dock jobba med att sluta skapa ärr. hur?



när vi kom hem hade jag tre fönsterkuvert i brevlådan. illavarslande!
brev ett:
betala avgift för uteblivet besök, inte själva den avgiften utan förseningsavgift.
så hon jag talade men som tog bort mitt uteblivna besöksavgift,
med icke de femtio kronorna!
de kunde ju varit fint att sagt det i så fall. vet inte om det är hon eller jag som gjort fel.
antagligen det sistnämnda, så jag får väl snällt betala.
brev två:
en psykologtid till en helt annan psykolog i en helt annan kommun!! va?
ingen har sagt till med att jag ska bli remiterad dit. aldrig!
de måste väl ändå säga till om vad de sysslar med!?
ringde alla möjliga men alla hade gått hem eller var lediga..
var rosenrasande och skrek mig nog blå.
kom ingenstans med det så det var bara att lugna ner sig
och inse att jag inte kan göra något fören imorgon.
brev tre:
räkning på tidningen topphälsa. jag ska sluta prenumerera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0