skenande huvud

tankarna skenar i mitt huvud!
det är som att det springs i mitt huvud så fort, fort.
som att någon talar teckenspråk i huvudet, skitfort.

har varit ute och gått min promenad.
har varit i badrummet och duschat.

det är jättesvårt att skriva för jag vill skriva om allt och ingenting.
är yr och skakig.
blev så förvånad av att min mage var så smal när jag duschade,
kom sedan på att jag knappt ätit något.
jag vill inte bara ha snygg mage för att jag knappt ätit något.
men jag antar att jag jobbar på det.
måste träna mer. känner mig slapp i hela kroppen.
men det är bra att skolan kommit igång ingen.

nej jag klarar inte av att skriva nu..
VAD ÄR DET SOM HÄNDER??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0