saint barbie


har precis ätit.
känns kontigt nog ovant.
det är inte så att jag inte brukar göra det, men kanske under
sådana här former.
har kommit på mig att inte kunna äta onyttigheter utan
att kräkas upp det igen.

eller ibland kan jag äta lite lite utan att kräkas men
tankarna är där och ångesten kommer.
detta har bara smugut sig på känns det som.
det är nu otänkbart att vara hemma och äta en skål med
glass och sedan inte kräkas upp den.

har inte sett några misstankar hos sambo.
är nog bara en tidsfråga innan de kommer kanske.
sambo tyckte det var lite kontigt att jag sköljde munnen
igår efter att ha ätit onyttigheter, hade då varit inne i
badrummet och kräkts innan, då sköljen stod på bänken
i köket. men jag sa bara att jag är så rädd om mina tänder,
och jag ljög ju inte.
har ju fått lära mig att inte borsta tänderna efter man kräkts
utan skölja istället.

sambo kände på min axel igår oxå och sa med oroliga rösten
att det var benigt. jag njuter och säger att jag alltid varit så.

vill tro att det inte varit det utan att jag verkligen går ner.

sambo trodde nog att jag åsamkat blåsan själv förresten.
men jag är uppriktigt förvånad över den.
jag förstår dock misstankarna.

migränen ligger dolt i mitt huvud.
jag ska duscha.
vill skära men kommer säkert bli påkommen då.
vill mäta men kommer då bli påkommern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0