paj från helvetet

har nu haft middag.
fanfanfan vad jag åt förmycket!!
först tog jag lite paj, sedan tänkte jag att jag går och kräks upp det så jag tog lite till.
så jävla dumt gjort. om jag bara kunde lära mig att tänka.
sitter här och känner mig uppblåst och fet om magen.
känner en svag huvudvärk komma krypande oxå.
men middagen var verkligen jättefin och hur trevlig som helst.
men nu känner jag mig så värdelös och för trött för att veta vad jag ska göra.
alldeles för kallt ute för att ta en rask promenad tycker jag.
men jag är väl bara för lat.
jag tycker att när jag var medveten om pajen och förberedd så hade jag kunnat handla annorlunda.
men tydligen inte.
tabletter kan kanske stilla mitt upprörande tillstånd.
bra att ta till det så fort något inte passar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0