orytmiskt

steg upp vid åtta. åt lite frukost och var vaken en stund.
sen kom tröttheten och jag gick med hasande steg åter till sängen.
jag sov och drömde jobbigt. vaknar och somnar om tills klockan blir halv ett.
vill hetsa och blir extremt produktiv när det kommer till det.
hetsar det onyttiga och sen.. ja, hamnar där jag hamnar efter onyttighetshets.
får panik att allt inte har lämnat min kropp.

ser allt stök i lägenheten. jag vräker ner disken i diskmaskinen och startar.
får besök imorgon, då måste det vara hysteriskt rent och ordnat.
önskar att badrummet varit ljudisolerat.
ska bland annat äta paj till efterrätt. det vill jag inte ha i mig.
kan inte, inte äta det heller.
åh dagens i-landsproblem!! boohoo på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0