ohanterbar

idag sa min psykolog att hon inte kan hjälpa mig med mitt självskadebeteende.
att jag bara kan hjälpa mig själv..
oh my!
det kommer gå åt helvete för mig.
ja, jag förstår vad hon menar till viss del.
jag måste själv bestämma att jag inte vill skära mer.
det har jag gjort flera gånger, men alltid fallit tillbaka i sinom tid.

jag får inse att jag är ett hopplöst fall som kommer skära sönder sig.
positivt tänkande på hög nivå.

jag har sagt det förr och säger det igen, jag orkar inte!!
när vet man när det är dags att ge upp?

remissen som jag fick hade de på psyk tillsammans kommit fram till.
-ja, det var en miss att inte tala med dig först, innan du fick remissen.
tack..
ett år tog det tills de tog det beslutet.

det verkar som att en människa i min närhet har gett upp hoppet om mig.
ser mina bandage och orkar inte mera.
jag kan verkligen inte klandra. blir bara så ledsen.
"folk orkar inte med sånna som jag"

jag tappade min keeper i toaletten förut när jag hade kräkts.
straff?
jag ville inte gräva i toaletten. spolade.

sambo misstänker att jag kräks.
jag vet inte vad jag gör om det kommer fram.
det är som en ventilation.

har granatsäppeljos på bandagdet och går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp!!! Att den svenska sjukvården är under all kritik är ett faktum. Men jag vill ändå tro att det finns någon i vårt land som inte har köppt sin utbildning på blocket.. Att det finns någon som har förmågan att hjälpa dig ur det här.. Det måste finnas bättre sätt än att skriva ut tabletter som ska lösa det för tillfället.. Nu ska jag vara helt ärlig med att jag inte vet vad jag pratar om.. Men efter att läsa detta så inser jag ju att det är helt sjukt FEL.. Du får absolut inte ge upp!!! Vad du än gör.. ge inte upp!!

2010-01-20 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0