nytt nu, nu?


var hos braläkaren idag. lät en läkarstuderande ta blodprovet.
han sa att han bara skulle titta på. det var fånigt tyckte jag,
så jag frågade om han inte ville ta blodprovet istället.

ska till min psykolog senare.
jaaaaaaaaag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
måste gå dit i minst en månad till, för att jag inte vågar att det ska stå
att jag sagt nej till en psykolog i min journal.
både sambo och braläkaren tycker jag ska vänta och vad som sker.

känner en stark längtan efter att skrika fuck you! jag klarar mig själv!
sluta med sjukvården, med tabletter. börja på något nytt.
nytt nu, nu!
hur länge skulle det hålla?
hur länge tills jag inser att jag inte kan rymma från mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0