min egen akut


jag har gjort det igen. vill få slut på min hyperaktivitet i huvudet.
nu i efterhand inser jag att det inte var någon bra idé.
lätt att vara efterklok.
jag är inte seriös. jag tycker jag är fånig. jag tar mig inte på allvar.
jag skär för att det är underhållande och härligt.
vad spelar det för roll?
tycker inte att det gör något att jag förstör mina armar för jag är
redan så förstörd på insidan.
jag är fortfarande hyper. förstår inte vad det är som händer.
är som i en låtsas värld. detta händer inte på riktigt.

så jag skärde mig(inte skar) och minst ett blev sydjupt.
det vart det igår oxå och då tejpade de bara, ville inte sy.
så då är jag min egen akut ikväll och önskar att jag hade en extra
hand och suturtejpar mig bäst jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0