martian child igen


tittar på martian child igen. fast nu med sambo.
det skedde en liten olycka förut och grillchips var med. kan man skylla på
natriumglutamaten och dålig karaktär?
första och andra chipsen kanske smakar gott men sen så sitter jag bara
som jag hakat upp mig och för handen från påsen till munnen, om och om igen.
får väl "trösta" mig med att det kom upp nästan lika fort.

gjorde en smothie i förmiddags av sojamjölk, havregryn och frysta jordgubbar.
har ingen som helst koll på dess innehåll av kalorier och sådant.
det kändes ganska nyttigt i alla fall. sedan ska det bli sallad.

har så svårt att se framåt. det är som att jag har fastat och jag vet verkligen
inte hur jag ska komma loss.
bara några få dagar till skolan återigen börjar. måste göra uppgifter innan dess.
känns för svårt. jag klarar inte av det. måste ta egna beslut.
rädd för att göra fel. ingen att fråga.

ska allt försöka imorgon. läsa igenom det först så har jag gjort det.
det är ju detta jag vill syssla med i mitt liv och jag klarar inte av det.
hopplöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0